Is 'ie niet schattig !?!?!

donderdag 30 oktober 2014


Hey Allemaal,

Weten jullie nog dat ik die workshop geef die speciaal is voor de Bernina 700 en 800 serie, met het grote arm.
Ja, die machines zijn best indrukwekkend, dus heb ik besloten daar een workshop voor te ontwikkelen. De functies allemaal onderzoeken, daarna een topje patchen en nadat het topje in elkaar zit gaan we het quilten met de BSR voet. BSR, staat voor Bernina Steek/Stitch Regulator.
Dit is wat we gaan maken die dag. Je kan het gebruiken als mini quiltje of zelf thuis afwerken als een kussentje.
Je kan je nu nog opgeven voor deze workshop, aangezien we moeten strijken en stoffensnijden plan ik deze workshop niet helemaal vol!!!

Workshop quiltje voor de Bernina 700 en 800 serie
Wanneer je nog meer over deze workshop of een van de andere workshops wilt weten, kijk dan even hier: Workshop Agenda

Weten jullie nog afgelopen maart dat ik dat mooi Fat Quarter pakket had met 8 mooie kleuren er in voor de prijs van 7. Weer heb ik 2 van dat soort mooie stoffen sets in de webshop. 
Ditmaal hebben de stofpakketjes 9 Fat Quarters voor de prijs van 8, dat is een prijs van € 3,20 per Fat Quarter. Je kan de stofpakketjes hier vinden: Stofpakketjes

Stofpakket Petal 2
Stofpakket Vines
Ook deze prachtige stof is nieuw in de webwinkel en vind je hier: Reproductie stoffen
Shenandoah Valley by Nancy Gere
Voor iedereen alvast een superfijn weekend gewenst, 
Quilty Greets, Babette.

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.