Uiltje ??

maandag 20 oktober 2014


Wordt dit een uiltje??
Nee hoor, dit is het middelste stukje van mijn 3 hoek van de Mariner's Compass quilt.
Kijk maar zo ziet 'ie er nu uit. Stukje bij beetje vordert het en krijgt het zijn vorm. Een mooi proces.
Knippen, rijgen, appliqueren.  Zie ook de blogpost hieronder, dan zie je nog meer stukjes en heb je een beter idee van hoe het in zijn geheel er uit gaat zien.
Het gaat niet snel, maar dat geeft niet, ik denk sowieso dat ik er niet veel tijd meer voor zal hebben de komende weken, want ik wordt steeds drukker met het voorbereiden voor mijn lessen in Nederland.
Ook wil ik nog een romantisch stoffenpakketje gaan snijden voor in de webwinkel. Ik weet nu al dat 'ie schattig wordt. Een 1/2 Fat Quarter Toile de Jouy komt er in met allerlei kleuren, roze met groene rozenstof en engeltjes stofjes. Heel romantisch dus.



Voor wie er nog leuke en vooral leerzame workshops zoekt, hier vind je de WORKSHOPAGENDA met alle aanvullende informatie. De workshops zijn o.a. Handquilten, Machine Quilten, Jelly Roll, Mariner's Compass enz.

Wil  je op de hoogte blijven van wat ik organiseer, geef je op voor de Nieuwsbrief

Voor nu een fijne dag gewenst en Quilty Greets, Babette.

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.