Rommelig ???

vrijdag 17 oktober 2014


Rommelig ??? of juist niet ???

Ik ben heerlijk bezig, de laatste paar dagen iedere dat even een stukje voorbereiden aan mijn laatste 2 hoeken van mijn Mariner's Compass. Hieronder zie je dus de stukjes die al geregen zijn en klaar liggen om aan elkaar geappliqueerd te worden. Dit doe ik dus iedere dag EN een stukje handquilten om weer helemaal up to date te zijn als ik de 2-daagse handquilten ga geven in NL. 
Ik hoop dat ik alle 4 de hoeken er aan heb zitten als ik naar NL ga, dan kunnen de cursisten het in het eggie zien.
Alles ligt lekker door elkaar, de licht grijze stukje met het ecru hartje er op zijn voor de andere hoek.
Hier ligt rechts alles redelijk recht hoe het uiteindelijk in elkaar gezet gaat worden, bovenin zie je de andere hoek waar nog maar 3 stukjes voor klaar zijn.
Deze komt waarschijnlijk links van de A en de andere lichte hoek waarschijnlijk rechts van de A.
De donkere zwart, rode en bruine hoek komt boven de A en de hoek die jullie nu 4 x zien blijft onder de A.
Toch blijft applicatie altijd mij favoriete werkje denk ik, terwijl dat vroeger minder zo was.
Nou ja, gewoon lekker van blijven genieten !!! Dat werkt het fijnste.

Hier voor jullie nogmaals de Workshopagenda, want opgeven voor diverse workshops KAN NOG STEEDS!!!

Maandag 10 en 17 november 2014::  2-daagse Handquilten locatie (nog niet bekend) rondom Utrecht
Dinsdag 11 november 2014:: Radiant Star bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein
Donderdag 13 november 2014:: Basis Trapunto  bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein
Vrijdag 14 november 2014:: Machine Quilten voor beginners bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein
Zaterdag 15 november 2014:: Mariner's Compass bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein
Dinsdag 18 november 2014:: Veren uit de Vrije Hanbij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein
Woensdag 19 november 2014::  Machine Quilten voor beginnersbij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein
Donderdag 20 november 2014:: Jelly Roll bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein
Vrijdag 21 november 2014:: NIEUW:: Patchen en Quilten op de nieuwe Bernina 700 en 800 serie bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein, nog enkele plekjes vrij!!!
Zaterdag 22 november 2014::  Machine Quilten voor beginners bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein, Nog 2 plekjes vrij!!



Hier vind je de WORKSHOPAGENDA met alle aanvullende informatie.

Wil  je op de hoogte blijven van wat ik organiseer, geef je op voor de Nieuwsbrief

Voor nu een fijn weekend en Quilty Greets, Babette.

1 reacties:

Saskia Smit zei

Wat is het toch een mooi kompas.

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.