Even een belangrijke update!

zaterdag 3 augustus 2013


Hoi Iedereen,


Ik wil jullie even vertellen dat de workshopagenda op mijn site staat, sommige workshops zijn erg snel volgeboekt andere gaan wat langzamer. Het komt er op neer dat ik in november weer 2 weken lekker aan de slag ga om allerlei vaardigheden met jullie te delen.
Hier een workshop die ik een aantal jaren geleden heb gegeven. Dit zijn blokken van mijn quilt en die van Ria van de mooie blog Treasure Quilts
Jelly Roll quilt
Dus als je echt graag een workshop wilt volgen, geef je dan op, hier kunnen jullie alle informatie vinden, zoals het nu gepland is. AGENDA QUILTSTUDIO BABETTE

Deze week heb ik even weinig tijd gehad om te quilten, maar het was super gezellig want we hadden lieve gezellig logees, die nu weer verder door Italië reizen. Ik ga volgende week aan de slag met mijn nieuwe patroon van de volgende lesquilt, ja klopt dat roep ik al een poosje en verder met mijn randje van de sampler. Ik wil hem namelijk gequilt en al meenemen als ik in november in Nederland ga!

Voor nu, Quilty Greets, BABETTE.
http://quiltstudiobabette.com/index/cursussen.html

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.