Felicitatie's en de lapjes voor mijn volgende Quilt !!

maandag 19 augustus 2013

Hoi Iedereen,

Ik heb weer lekker een beetje aan mijn quilt kunnen werken en dat is heerlijk. Het Applicatie-Etui (waar dus ook alle apliquick materialen inpassen) is nu af en de foto had ik klaar, maar toen was de fotozaak dicht. Aangezien ik daar een kleine 20 minuten voor moet rijden en een andere zo'n 25 minuten was dat wel balen, dus nog niet de patroontjes op de post vandaag, jammer...
Voor wie het patroon wil bestellen aan de linkerkant heb ik een button gemaakt die aangeklikt kan worden, dan kom je in mijn webshop. Dat leek mij wel zo handig.

Voor mijn verjaardag ben ik door weer heel wat mensen gefeliciteerd heel erg bedankt hoor!!! Dan ben je wel erg jarig!! Ik had meegedaan aan een verjaardagslijst en op die manier heb ik lapjes gekregen voor mijn nieuwe quilt en ook van mijn man en kinderen had ik een mooi pakket gekregen. Weliswaar zelf uitgezocht maar daardoor niet minder mooi. Dus de dag na mijn verjaardag ben ik lekker bezig geweest met het combineren en uitzoeken van alle stofjes die ik voor mijn quilt kan gebruiken. Verder ben ik al meer dan een half jaar aan het sparen, ruilen en uitzoeken hoe de stoffencombinatie moet worden. Ooh, ik bedacht me dat ik nog een stuk Jinny Beyer creme, grijs, beige randstof had en die past er ook bij. Er zitten namelijk grijze en beige stoffen bij die ik niet super bij elkaar vind passen, maar door andere stoffen kan ik ze aan elkaar plakken denk ik. Ja, het moet lukken, maar voor mij is het wel spannend. Ik ben er zelf wel heel blij mee en het is weer een hele uitdaging!! Ze liggen nu allemaal bij elkaar te wachten, tot ik zover ben. Ik heb ze nog maar niet verteld dat ze binnenkort eerst nog allemaal gewassen gaan worden (in ieder geval de roden). Heb ik eigenlijk geen zin in, maar het is te belangrijk! Ik weet dat je allemaal lapjes kan gebruiken tegen het bloeden van de stoffen, maar ik ben er toch meer happy mee als ik de stoffen van te voren was met Retayne.
De stofjes voor mijn nieuwe quilt.
Verder wil ik jullie helpen herinneren aan de leuke workshops die ik weer ga geven in november in Nederland. Sommige hebben al een leuk aantal aanmeldingen *Ü*, dus als je mee wilt doen met een workshop, wees er dan bijtijds bij. Hier kan je ze vinden --> Workshops November 

Voor nu Quilty Greets, BABETTE.


7 reacties:

Sieneke zei

Hoi Babette .
Wat en uitdaging,
Zie tussen de mooie stoffen ook en hele mooi antiek stof zitten,

Mooi combi hoor,

Gr. Sieneke

Rennie zei

Prachtige stoffen heb je voor je verjaardag gekregen. Was jij altijd alle stoffen voor dat je aan een quilt begint?

Pauline zei

Zo! Jij bent jarig geweest, zeg maar gerust JARIG! Wat een mooie lapjes, ik gok dat je een rood/wit-achtige quilt gaat maken :)
Geniet van het Retaynen, je doet jezelf er een groot plezier mee, dus eigenlijk is het een verwennerijtje voor jezelf.

Saskia Smit zei

Ben benieuwd wat je gaat maken.

Trui zei

Wat een prachtige kleuren heb je gekozen voor je nieuwe quilt! Wat voor patroon wordt het? Of is dat nog een verrassing?
Moet wrs. okt/nov geopereerd worden aan mijn (2e) heup, dus kan niets afspreken voor een workshop. Hoewel Leeuwarden wel weer wat dichterbij kwam :)
Tanti cari saluti di Trudy

jolie zei

Wat eenh eerlijke buıt

Mir zei

Wohh wat een mooie lapjes, jeuken je handen al?

groet, Mirjam

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.