Quiltstudio Babette 10 jaar Give Away !!!

woensdag 7 augustus 2013


Hoi Iedereen,

Quiltstudio Babette voorheen de Quiltschuur bestaat 30 augustus alweer 10 jaar. Tijd om weer eens wat weg te geven. Laat ik eerlijk zijn ikzelf ben ontzettend gek op cadeautjes en het weggeven van cadeautjes vind ik ook erg leuk! Altijd weer een speciaal gevoel om iemand blij te maken! Dus geef ik hier via mijn blog en via facebook een patroon + stofjes van het applicatie-etui weg, voordat het patroon in mijn webshop komt. Wanneer iemand dus 2 keer mee wil doen om meer kans te maken is dat prima!
Wanneer dit bericht gedeeld wordt op jou blog , krijg je een extraatje als je wordt gekozen voor het applicatie-etui. Verder maken jullie mij blij als je mijn blog plaatst op je bloglijst en/of dat je mij volgt, maar niets is verplicht!


Give Away!

Een hele fijne dag iedereen en Quilty Greets, BABETTE.

32 reacties:

AnitaS zei

Gefeliciteerd met je 10 jarig bestaan. Wat een tijd al weer. Ik hoop dat er nog heel veel jaren bijkomen.

Anoniem zei

10 jaar is een feestje waard.
Op naar de volgende 10 jaar.

Groetjes Gré

Ineke zei

Van harte gefeliciteerd Babette, nog vele jaren met lessen en quilten!!!
Ga je nu even op mijn blog plaatsen!Ook op Fb!
Groetjes, Ineke

Anoniem zei

Leuk zeg zo'n give away. Van harte gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan.Ik heb een vriendin in Ommen en hoop, als ik haar bezoek, eens een kijkje in de winkel te nemen. Helaas is Middelburg- Dalen wel ver van elkaar. Maar het gaat een keer lukken. Lianne

Babettr zei

Hoi Liane, dank je voor je complimenten, maar ik zit al 5 jaar niet meer in Dalen. Ik woon nu in Italië.
Ik geef wel 2x per jaar les in Nederland.

Hartelijke groetjes Babette.

Carin zei

Als applique fan doe ik heel graag mee. Alvast gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan !!!

Carolien zei

Proficiat met jullie 10-jarig bestaan,dat is al een hele tijd
en ik wens jullie een fantastische toekomst en nog héél véél quiltplezier!
Echt superleuk dat jullie een give away organiseren.
En ik doe zielsgraag applique dus
ik hoop enorm dat ik dit mooie pakketje misschien mag winnen!
Zou me veel plezier doen!
Alle geluk voor de toekomst!
Groetjes,
Carolien

marjo zei

Hallo Babette,

Van harte gefeliciteerd.
Ik doe graag mee. Heb helaas geen blog, dus kan het daar ook niet plaatsen.
Het is een hele leuke give-away. Net zo als je blog trouwens.
Heel veel plezier in Italië, groetjes, Marjo

Anoniem zei

Leuk een give-away. Ik hoop dat ik win. En ik hoop dat je nog minstens 10 jaar doorgaat.
groeten Dini
akuijer@versatel.nl

yolanda zei

hoi Babette,

leuke blog heb je en de felicitaties met je 10 jarig bestaan.
ik doe graag mee met de give waar

groetjes Yolanda

els b zei

Gefeliciteerd! En doe graag mee met de give away. Leuk hoor!

Sunny zei

10 jaar Ouiltstudio Babette en 5 jaar in Italie. Volgens mij is dat dubbel feest! Als je dan ook 2x per jaar naar Nederland komt is dat weer 10x voor de Quiltstudio op reis. Wat heb jij het goed voor elkaar van je hobby je werk gemaakt en regelmatig op reis Prachtjob,G E F E L I C I T E E R D

Jos Heijnen zei

Hallo Babette.
Van harte proficiat met het 10 jarig bestaan van de quiltschuur.
Ik vind het leuk om met je give-away mee te doen.
Veel geluk voor de toekomst.
mijn trapunto quiltje is bijna klaaar. groetjes Jos

Rennie zei

Van harte gefeliciteerd. 10 jaar dat is niet mis. Ik volg je al eentijd ikga je nu dan maar eens toevoegen. Cadeautjes.... Ben ik gek op.

Bernadette van gils zei

van harte gefeliciteerd met je 10 jarig bestaan
wil je blog best delen op mijn blog maar hoe doe ik dat??
want vind altijd leuk om aan een give away mee te doen en ga je zeker volgen
groetjes
Bernadette

Bernadette van gils zei

p.s denk dat gelukt is om op mijn blog te delen
groetjes
Bernadette

Henrieke zei

Van harte gefeliciteerd met je 10-jarig bestaan.
Ik volg je al een poosje, en heb je ook toegevoegd.
Heb je blog gedeeld op de mijne en ik doe graag mee met je give away.
Op naar de volgende 10 jaar.

Sieneke zei

Hallo Babette ,

Vanharte gefeliciteerd ,met 10 jarige bestaan ,

Wens je en hele fijne dag toe ,


Hartelijke groet ,sieneke

Saskia Smit zei

Natuurlijk wil ik je volgen.

witje zei

natuurlijk ga ik je volgen

gefeliciteerd met het 10-jarig bestaan fijne dag

Anoniem zei

Hallo Babette, proficiat!! 10 jaar alweer! Ik wil ook graag meedoen met je prachtige give away. Groetjes Wilma

Anoniem zei

Hartelijk gefeliciteerd met het 2e lustrum. Natuurlijk is dit een feestje waard. Ik feest graag mee :-)
Grz Ludy Nelson

Unknown zei

van harte gefeliciteerd met je 10 jarig bestaan

Anoniem zei

Hoi Babette,
Gefeliciteerd met het lustrum. Via Facebook lees ik nu ook al jouw belevenissen.

Ik heb zelf nocg geen blog,dus kan je feestje niet nog groter maken, maar zo te zien is het al een aardig grote opkomst op je feestje ;-)

Groetjes Wilma Heemskerk

Unknown zei

Gefeliciteerd! 10 jaar is een mooi lustrum. Leuk dat je een pakketje weggeeft; ik waag graag een kansje! Groetjes Nardy

Bed, breakfast en quilts zei

gefeliciteerd, ik ga je volgen en maak ook graag een kansje!

Annie Kingma zei

Hartelijke felicitatie, voor het 10 jarig bestaan.
Ik wil best mee gaan doen, en proberen het bericht te delen, en je gaan volgen op mijn blog.
Groetnis Annie.

tiny zei

Hartelijk gefeliciteerd met je 10 jarig bestaan, en ook ik doe graag mee met je leuke give away. Fijn weekend Tiny

katrien zei

Proficiat met het 10 jarig bestaan.
Succes verder.
groetjes Katrien uit België

Unknown zei

Hallo Babette,

Van harte gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan. Ook gefeliciteerd met je verjaardag. Ik doe graag mee met deze leuke give away.

Groetjes
Caroline

Paula zei

Gefeliciteerd, ga je blog vanaf nu volgen

Carla zei

Gefeliciteerd met je 10 jaar!
Helaas heb ik geen blog dusmkan ik je er niet opzetten.
Wil wel graag mee doen met de leuke Give away!

Hatelijke groet,

Carla.

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.