Give Away t/m zondag, maandag de trekking!!

zaterdag 10 augustus 2013


Hallooo Iedereeeen,

Om het leuke applicatie-etui te winnen kijk dan even in het onderstaande bericht (klik). Morgen zondag kunnen jullie nog mee doen en dan probeer ik maandag op mijn verjaardag even de winnaars te laten trekken!! Altijd leuk om ook cadeau's weg te kunnen geven toch??
Verder ben ik lekker heel druk bezig geweest met het aanpassen van mijn agenda, want Joepie ik ga ook een dagje naar een heel gezellige lokatie (klik) in Leeuwarden, maar ook weer voor de 2e keer dit jaar naar Trudi de Kreek (klik) Als je op haar site klikt  en even naar beneden scrolt krijg je een kleine sfeer impressie te zien!!
Verder ben ik tussen 4 en 16 november bijna alle dagen Hier Te Vinden op mijn oude vertrouwde stekkie sinds een jaar of 6 a 7 alweer!
Een kleine keuze uit de workshops
Jelly Roll Workshop
Dit is het favorietje van het najaar, want deze workshop wordt gegeven op 2 lokatie's en er zijn al heel wat inschrijvingen binnen. De workshop kan je volgen met maar ook zonder workshop. Heb je interesse wees er dan snel bij en kijk voor meer informatie even hier bij de workshops!


En ik laat jullie ook nog een keer het applicatie-etui zien wat te winnen is. Maandag dus even de winnaar trekken, daarna ga ik het applicatie-etui ook in mijn webshop verkopen. Het is gewoon voor quiltsters die van appliqueren houden zo fijn alle garens in een naaldje bij de hand te hebben en dan ook nog al je materialen in het etuitje te kunnen doen!

Nu ga ik er snel vandoor, even weekend boodschapjes doen en dan lekker even uitrusten, voor nu dus Quilty Greets, BABETTE.

7 reacties:

Kiekplaotiesenzo zei

Hey Babet!! ik lees dat gauw jarig bent, daarom alvast hartelijk gefeliciteerd voor verjaardag op maandag a.s.
Je applicatie-etui ziet er prachtig uit!
groetjes uit drenthe....

Unknown zei

Babette, ik wens je een fijne verjaardag as maandag. Zou ook graag meedoen met de give away, ziet er mooi uit. Toke Blom

Janny Verkuijl Bloem zei

bABETTE GEFELICITEERD, IK DOE HET HIER OOK NOG EVEN, MAAR IK WEET NIET WAT ER ALLEMAAL GOED IS OF GOED GAAT, IK HEB VOLGENS MIJ NOG LAST VAN DE WARMTE HIHI, LEUK DAT JE DIT JUBILEUM MAG VIEREN. GR. JANNYA

Dia Borst zei

Wat leuk dat je morgen jarig bent:-) :-) :-) alvast gefeliciteerd mocht ik het morgen vergeten :-)

Miny zei

Ik zou ook graag meedoen, ik wens je een goede oudejaars dag

Noa zei

Ik doe graag mee en gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een fijne dag van

Anoniem zei

Hallo, Babette,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk ook met je jubileum. Een fijne dag verder!

Hartelijke quiltgroeten van

Nel (Vos)

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.