Best een beetje trots...

zondag 25 augustus 2013


Hoi Iedereen,

Ik ben best een beetje trots, begin van de week is mijn Applicatie of Apliquick etui naar de Give Away winnaar en voor de eerste bestellingen de deur uit gegaan. 
Wel mooi om te zien, waar ik een paar weken hard aan heb gewerkt af is. Dit met behulp van mijn dochter die de illustraties heeft gemaakt en Danny die mij heeft geholpen met wat computer dingen en ik die alles geschreven en uitgerekend heb. Aan het eind, moeizaam maar komt toch alles samen. Aan het eind moeilijk, dan zou het juist makkelijk moeten zijn lijkt het. Juist dan moeten alle onopvallende foutjes er uit gehaald worden en kleine details om het patroon overzichtelijker te maken worden toegevoegd. Niets vergeten, dat is belangrijk. Dus er gaan heel wat kopietjes en controles aan vooraf, voordat alles echt klaar is. Weten jullie trouwens, ik heb 3 lettertypes toegevoegd. Het klassieke zoals op mijn etui, maar ook zijn er nog 2 moderne lettertypes toegevoegd., want niet ieder heeft dezelfde smaak. Binnenkort wil ik ook nog wat andere stoffensetjes samenstellen, want ook daar zijn meer smaken in. 
Ik zie trouwens dat ik op mijn blog niet heb verteld dat de 1ste 10 bestellers 10 % korting krijgen op het patroon. Er zijn nog een paar Applicatie etuis die met deze korting besteld kunnen worden. De bestelling kan via mijn site en wij berekenen dan de korting, dus dat is niet zichtbaar op de site.


Zo ziet het pakketje er uit, mooi he?

Nu ga ik weer lekker verder met mijn sampler, want mijn 496 stukjes stof rand is bijna klaar. Ik ben bezig met de 4e rand.

Fijne zondag iedereen en en Quilty Greets, BABETTE.
Een overzicht van alle lessen van die in november gegeven worden kun je hier vinden :: http://quiltstudiobabette.com/index/cursussen.html


6 reacties:

Ineke zei

En dat mag je best zijn, trots om wat je allemaal presteert!Ik zit vol (on)geduld te wachten op mijn cadeautje ;-)
Fijne zondag

Sieneke zei

Hoi Babette ,

Heb je toch maar mooi voor elkaar ,hi

En wacht geduldig mijn bestelling af ,

Lieve Gr. Van mij

Rennie zei

Je kunt zeker trots zijn je hebt keihard gewerkt.

Kiekplaotiesenzo zei

Succes met je sampler!!! groet.

Unknown zei

Hoi Babette ik heb jouw Blog toegevoegd aan mijn lijst met blogs die ik lees, liefs, Annemieke

Unknown zei

sevgilerimi yolluyorum:)

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.