✂ YES, NU TE BESTELLEN HET E-BOOK VOOR RULER QUILTEN ✂

woensdag 10 maart 2021




Informatie is belangrijk maar niet altijd makkelijk te vinden, daarom ben ik gedoken in alle informatie over Ruler Quilten. Dus stop met zoeken je vindt het in mijn E-book😂😂😂.  Mij viel al langer op dat het lastig was om veel informatie te vinden over Ruler Quilten, op de ene site vind je het een en op de andere site het ander. Om vervolgens uren te hebben geklikt en gelezen en dan nog niet een volledig beeld te hebben van wat er nu allemaal nodig is voor deze leuke techniek.  Freemotion quilten is al zo'n ervaring, maar het is fantastisch om te combineren met rulers of quiltstencils. 


Soms is het even lastig om een begin te maken in het aanleren van een nieuwe quilttechniek, maar als je dan eenmaal weet hoe het moet dan ben je fan. Daarom is de titel van mijn boek, Het complete Handboek voor alle fans van Ruler Quilten.

Even wat meer informatie van wat er te vinden is in het boek en hoe het boek er uit ziet.


Een Nederlands boek over Ruler Quilten van 85 pagina’s, met ruim 150 foto’s en ongeveer 50 illustraties.


* soorten rulers, wel alleen van mijn eigen merk, maar de informatie die ik geef is universeel en dus toepasbaar op rulers van alle merken.

* soorten rulervoetjes, waarom welk voetje

* het laten glijden van je quilt

* grip hebben op de ruler en quilt

* alle materialen die handig zijn worden beschreven

* boordevol tips

* 6 mallen om een vlakverdeling te maken om de rulers in een cirkel te verwerken

* links naar filmpjes met veel tips over aan, – en afhechten

* informatie over lichaamshouding

* 3 speciale ruler quilt technieken enz. enz.

En dit is opgemaakt als een echt boek

Ter kennismaking is het boek tijdelijk tot 15 maart van € 14,95 voor € 7,95 verkrijgbaar.

Nu Bestellen

Voor nu Quilty Greets, BABETTE.




0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.