E-BOOK RULER QUILTEN, TOT VANAVOND 24.00 UUR, RUIM 45 % KORTING!!

zondag 14 maart 2021

 


Wil jij nog profiteren van ruim 45 % korting op mijn E-book, Het complete Handboek voor alle fans van Ruler Quilten, dan kan dat nog tot vanavond 24.00 uur. 
Wat ben ik trots op alle complimenten die ik heb gekregen, dat had ik nooit verwacht. Ik twijfelde niet aan hoe waardevol het boek is, maar zoveel mensen die mij schreven, reageerden op Facebook en via mijn site. Ik ben er zooo blij mee!!!
Om jullie toch een beetje een idee te geven van hoe het er nou uitziet, heb ik deze leuke 'boeken' gemaakt met software. Hieronder en hierboven, even een kijkje in de opmaak. Ik vind het zelf heel mooi geworden!

Ik had niet gedacht dat ik zo ontzettend veel informatie zou vinden, ik dacht het wordt een boekje van 12 a 15 pagina's en uiteindelijk zijn het er 85 geworden, enorm mooi, want hier kan ik weer veel andere quilters helpen.


* soorten rulers, wel alleen van mijn eigen merk, maar de informatie die ik geef is universeel en dus toepasbaar op rulers van alle merken.

* soorten rulervoetjes, waarom welk voetje

* het laten glijden van je quilt

* grip hebben op de ruler en quilt

* alle materialen die handig zijn worden beschreven

* boordevol tips

* 6 mallen om een vlakverdeling te maken om de rulers in een cirkel te verwerken

* links naar filmpjes met veel tips over aan, – en afhechten

* informatie over lichaamshouding

* 3 speciale ruler quilt technieken enz. enz.

En dit is opgemaakt als een echt boek

Ter kennismaking is het boek tijdelijk tot 15 maart van € 14,95 voor € 7,95 verkrijgbaar.

Nu Bestellen

Voor nu Quilty Greets, BABETTE.

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.