RULER QUILTEN MET HET ROM ABONNEMENT VAN 2021, YES WE GAAN BEGINNEN!!!

maandag 22 maart 2021


Yes, ik heb er weer enorm zin in!! Het Ruler of the Month abonnement van Rule the Rulers. Jeetje de 3e jaargang alweer. En ja, ook dit jaar zijn er weer veel spannende ontwerpen. Te beginnen met deze lady noem ik het maar, de Butterfly! Je kan haar enkel en dubbel quilten, combineren met freemotion quilten. Quilten in een border of in een quilt block, maar natuurlijk ook als allover patroon.


Ik ben enorm blij en trots dat er weer zoiets moois uit is gekomen. De eerste ruler is een beauty, maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld ;-)


BUTTERFLY / VLINDER RULER

Hier wat voorbeelden zoals het er uit ziet als het gequilt is. De eerste foto heb ik op mijn tablet gemaakt, de vlinders worden alleen even groot, niet zoals je op de illustratie ziet, de ene groter dan de andere. Dat gebeurt met het verschuiven tijdens het tekenen. Ik teken dus met mijn ruler en een kwart inch markeerrondje, direct op mijn scherm. Hoe leuk is dat!!

Maar ik wilde haar ook even in het echt proberen, lekker op een sandwich dat ik al had klaargemaakt toen ik nog in Italie woonde.


OP EFFEN STOF EEN ANDER EFFECT ALS OP DRUKKE STOF, WAT IS ER ALLEMAAL MOGELIJK?

Voor deze foto moeten we even wat inzoomen, tenminste ik wel ;-). Ik vind het belangrijk om te laten zien hoe het er op een drukke stof uit ziet. En ja, ik had best een ander garen kunnen nemen die er nog meer uitspringt, maar ik vond het zo gewoon mooi. Lekker genieten van het proces van het quilten en wat het kleurenspel wordt van stof, garen en ruler.  Maar het is ook altijd leerzaam of interessant voor diegenen die nog niet veel ervaring hebben met quilten en of met rulers. Zo ziet iedereen wat er mogelijk is en wat er eventueel aan verandert kan worden om een ander effect te creëren.



HET ROM ABONNEMENT VAN 2021

Deze Butterfly ruler en de andere rulers van het Ruler of the Month abonnement zullen in de komende paar weken onthult gaan worden, hier en op mijn website, maar natuurlijk kunnen jullie nu al opgeven voor het abonnement. Wil je meer weten, wat voor een leuks je er allemaal bij cadeau krijgt en wat voor een informatie iedere keer bij de ruler zit, ga dan snel even naar mijn site, daar vind je het abonnement van dit jaar, maar wil je een beetje idee hebben van hoe de abonnementen van 2020 en 2019 er uit zagen kan dat ook, dan hebben jullie misschien net een beetje meer een idee van wat het allemaal inhoud zo'n abonnement. Hier vind je het Ruler of the Month abonnement van 2021


DE WEBSITE IN AANBOUW

En dan mijn site, deze zal nog wel een poosje onder constructie zijn. Alle teksten moeten worden geschreven worden en vooral er moet een hele nieuw lay-out bedacht worden. Dat kost tijd, maar het aller, allerbelangrijkste is, de webshop doet het goed en al tot jullie beschikking staat. Voor het eerst dus een website met een winkelwagentje en automatische betaalmogelijkheid. Achter de schermen wordt hard gewerkt om dat allemaal voor jullie in orde te maken. Met plezier moet ik zeggen, al zit ik echt weleens met de handen in mijn haar als ik iets belangrijk vind en of mijn idee of wens dan helemaal gaat lukken op de site.



HET E-BOOK RULER QUILTEN

Mijn E-book is overigens ook nog steeds op de site te vinden. Daar blijft deze ook mooi staan. De naam van het boek Het complete Handboek voor alle fans van Ruler Quilten doet zijn naam eer aan. De rulers die er besproken worden zijn mijn rulers, maar de essentie van het boek is dat het universeel is voor alle merken rulers. Het maakt niet uit dus welk merk rulers je hebt, de informatie die er in staat is toepasbaar voor alle rulers. Aangevuld met alle tips, mogelijkheden, materialen die je kan gebruiken enz. Het boek, ik hoop voor vele van jullie een waardevol naslagwerk staat voor € 14,95 in mijn webshop.


Als laatste kunnen jullie nog even zien hoe het er ongeveer uit ziet. Mooi he?!?!?! 


Voor nu Quilty Greets, BABETTE.

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.