E-BOOK RULER QUILTEN BIJNA AF!!

dinsdag 26 januari 2021


Babette van Hattem op lesgeefster quilten op locatie

Ruler quilten, ik krijg er vaak vragen over, dus het werd tijd om er eens diep in te duiken en alles te verzamelen wat er is en dit te vormen in een E-book, vooral nu er door het Coronavirus iedere keer geen quiltcursussen en quiltworkshops zijn. Dat is heel jammer vooral voor diegenen die er zo graag mee aan de slag gaan en die zo graag iets nieuws of er iets bij willen leren.


WAT MEER INFO OVER WAT ER IN HET E-BOOK KOMT

Ik merkte dat het steeds lastig was om uitgebreide informatie te vinden over ruler quilten, veel vragen aan mij en veel vragen die komen terug op social media. Om dat gat te dichten en mensen te helpen met de informatie die ze nodig hebben heb ik bedacht een E-book te schrijven. Het E-book vordert gestaag, inmiddels ben ik in de fase van de puntjes op de i en het toevoegen van laatste foto's en items. Ik moet eerlijk toegeven, soms bedenk ik me nog weer wat en dan voeg ik dat nog weer toe. 
Ik ben er erg trots op, want waarvan ik dacht dat het een bladzijde of 12 zouden worden groeit uit tot een boek van 30 a 40 bladzijdes, zo niet 40+ omdat ik mij iedere keer weer iets bedenk van, O ja, daar hebben ze ook nog wat aan en deze informatie mag ook niet missen enzovoorts 😂😂😂

WAT KLEINE TEASERS, DIT WORDT IN HET E-BOOK BEHANDELD

* soorten rulers, wel alleen van mijn eigen merk, maar de informatie die ik geef is universeel en dus onmisbaar voor alle merken rulers.
* soorten rulervoetjes
* het laten glijden van je quilt
* grip hebben op de ruler
alle materialen worden beschreven
* tips 
* 6 mallen om een vlakverdeling te maken om de rulers in een cirkel te verwerken 
* je lichaamshouding enz. enz

WAT VOORBEELDEN VAN VLAKVERDELING IN CIRKELS

Sunny ruler zie E-book ruler quilten
Werken met de 3 parten mal. De Sunny ruler is 3 x gequilt

Serpentine ruler 5x Ruler Quilten
Werken met de 5 parten mal. De Serpentine ruler is 5 x gequilt
onderdeel E-Book ruler quilten
Paisley op de foto met een mal van 4 parten,
maar deze is uiteindelijk voorbereid met een mal voor 6 parten.

Ruler ROM abonnement 2020
het resultaat, onderdeel van een voorbeeld quilt voor het ruler abonnement van 2020


TOT SLOT, QUILT FILMPJES MET TIPS VOOR AAN EN AFHECHTEN

Voor de volledigheid, leek het mij ook erg slim om de fimpjes die ik heb gemaakt met allerlei tips voor het freemotion quilten en ruler quilten in te plakken in het E-Book. Zo kan de lezer vanuit zijn E-book de foto aanklikken en krijgt deze direct het filmpje te zien dat er bij hoort. Dus niet zelf naar YouTube en zoeken, maar rechtstreeks naar het goede filmpje!

Hier het laatste filmpje dat ik heb gemaakt en toegevoegd aan YouTube van de week.

Hoe haal ik op een super makkelijke manier mijn draad omhoog als ik aan het ruler quilten ben?

OPGAVE VOOR HET E-BOOK IS AL MOGELIJK

Zo gaat het werken, je stuurt mij een e-mail dequiltschuur@gmail.com
je krijgt dan van mij een betaalverzoek van € 7,95, als die voldaan is verstuur ik het E-book via e-mail.
Mocht je nu al graag het E-book aanvragen, zie het als wachtlijst, dan is dat geen probleem. Ik zet je dan op mijn lijstje, als het boek dan uit komt, stuur ik direct het betaalverzoek. 


Blauwe quilt als voorbeeld quilt voor het Ruler of the Month abonnement van 2020, een voorbeeld om te laten zien wat er allemaal mogelijk is met de rulers van het abonnement.

Voor nu Quilty Greets, BABETTE.
Volg mij ook op:
Quiltstudio Babette site
Mijn blog
Mijn Nieuwsbrief met o.a. de laatste nieuwtjes en soms receptjes en gratis patroontjes.
Instagram



1 reacties:

Gurugram Girl zei

Your awesome topic is yours. I like these topics very much. I would like to have such topics daily, this post is really good for you. There are people like you in the world who put their views in front of everyone. Thank you from the heart.
Gurugram Girls Hostel
beautifull nightlife Gurugram
vip Girls In Manesar
time pass Girls Bhiwadi
Housewife In Gurugram
slim Girls Gurugram
Gurugram Girls Number
models In Gurgaon
Gurgaon Girls Real Photos

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.