VOORAANKONDIGING, ALLES OVER RULER QUILTEN

zondag 17 januari 2021

 

Babette van Hattem


Enthousiast over mijn nieuwe projectje met ruler quilten!!! Ditmaal is het niet eens een quilt. Ik heb een E-book geschreven, tenminste het boek is bijna af. De reden waarom ik dit boekje heb geschreven is, omdat ikzelf en ik merk ook anderen iedere keer zoeken naar informatie over hoe, wat en waar...

Het gebeurt vaak dat ik vragen krijg en op social media zie over, welk voetje past bij mijn machine, kan ik op mijn machine quilten met rulers, het is zo glad hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn rulers niet wegglijden?
Allemaal hele goede vragen en om het iedereen eens makkelijk te maken, dacht ik, dat ga ik eens allemaal uitzoeken en bundelen. Dan heeft eenieder die er interesse in heeft de mogelijkheid om dit naslagwerkje compleet te hebben en niet het gevoel te hebben, hoe krijg ik al deze informatie.

Vind mijn pagina Rule the Rulers op Facebook


Als alles doorgaat zoals gepland, dan komt het boekje binnen nu en 2 weken uit! Maar mijn doel is eigenlijk direct volgende week.

Zo gaat het werken, je stuurt mij een e-mail dequiltschuur@gmail.com
je krijgt dan van mij een betaalverzoek van € 7,95, als die voldaan is verstuur ik het E-book via mail of Messenger.
Mocht je nu al graag het E-book aanvragen, zie het als wachtlijst, dan is dat geen probleem. Ik zet je dan op mijn lijstje, als het boek dan uit komt, stuur ik direct het betaalverzoek. 

Wil je op de hoogte gehouden worden van alles wat de komende tijd georganiseerd gaat worden, schrijf je dan in voor de NIEUWSBRIEF. Daar kan iedereen inmiddels meer vinden over de workshops die ik ga geven😁

Voor nu Quilty Greets, BABETTE.
Volg mij ook op:
Quiltstudio Babette site
Mijn blog
Mijn Nieuwsbrief met o.a. de laatste nieuwtjes en soms receptjes en gratis patroontjes.
Instagram





0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.