Ik kan het niet laten !! Op de valreep nog een randje af !!! en mijn 100e bericht !!!

dinsdag 31 december 2013



Oh jee, ik kan het niet laten, toch nog eventjes dit met jullie delen !!

Oh en nog een nieuwtje, ik ga deze Mariner's Compass geven als workshop in maart.
8 Maart op mijn vertrouwde plekkie bij Naaimachinehandel van Huissteden en op 
15 Maart bij mijn vriendinnetje Jacqueline in Krommenie, Ja zal je nu wel denken welke Jacqueline, ik ken er zoveel, Nou Klik dan maar even HIER

Voor facebookers, HIER is ook wat informatie over de workshops

Voor volgers die het leuk vinden, jullie kunnen mij nu ook HIER op Bloglovin volgen!! Dus alle nieuwe volgers via Blogspot en Bloglovin van harte welkom.

en Nu Voor Iedereen, Happy Newyear !!!!

 

Met heel veel Quiltplezier

Voor nu QUILTY GREETS, binnenkort zal de agenda worden geplaatst op mijn site!!! Wil je een overzichtje ontvangen, meldt je dan aan voor mijn nieuwsbrief! BABETTE.

http://quiltstudiobabette.com/index/index.html

1 reacties:

Ineke zei

De allerbeste wensen voor 2014

Liefs, Ineke

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.