Paint it, Quilt it!!! W.I.P.

maandag 3 september 2012

Hoi Iedereen,

Hier even een klein tipje van de sluier van 1 van mijn 2 quiltjes voor mijn nieuwe cursus Paint it, Quilt it.

Paint is klaar, Morgenochtend wordt het gedeelte quilt gedaan. Hierna ga ik ook nog een Geisha maken. Beiden worden totaal gemaakt met Paintstiks. Voor deze cursus zijn nog plekjes vrij!!! Hier kun je meer informatie vinden: Quiltstudio Babette


Paint, moet nog een mooie naam krijgen!
Het ontwerp van het vogeltje bij de vijver is ontwerp van mijn dochter Marysha!!!

Hier ook nog de beloofde foto's van de Purple Ornament Flover van Marjon Barneveld een hele trouwe leerlinge van mij, :o)))
Quilt van Marjon Barneveld

detail quilt Marjon Barneveld
Had ik al gezegd dat ik trots ben?? Op Marysha en op Marjon. Zo leuk om mensen met talent te zien!!

Groetjes Babette.

2 reacties:

Nina Marie zei

ohhh this is quite lovely! I just started painting on fabric and its like a whole new world has open up! I would like to invite you to post on my "Off the Wall Fridays" - where you link up your blog with other art quilters. Its easy and a good way to connect with other artists!

Babette zei

Thanks Nina Marie,
and I will try to find Off the Wall Fridays. Tomorrow I start quilting!!
Best wishes, Babette.

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.