Wat wijzigingen op site en blog!

maandag 27 augustus 2012

Hoi Iedereen,

Ik heb even het een en ander aangepast op mijn blog en op mijn site.

Op verzoek is de workshop Veren uit de vrije hand niveau 1 weer ingedeeld  in mijn lesrooster voor Nederland in November. Jullie weten nog wel deze...


Hij stond er niet tussen gewoon een beetje verandering is goed dacht ik. Dus het is een eer dat ik ernaar wordt gevraagd.


De workshop Ontwerpen van een wholecloth met trapunto wordt dit seizoen gegeven als een eendagsworkshop in de vorm van Basis Trapunto. Dus niet ontwerpen maar alleen de machine trapunto techniek, waarbij iedereen hetzelfde patroon krijgt. Wel een mooi patroon natuurlijk!!!

De nieuwe workshops Paint it, Quilt it ga ik dit keer voor het eerst geven, waarbij we de eerste dat lekker met paintstiks aan de gang gaan, lekker techniekjes uitproberen, de tweede dag gaan we quilten. Dit quilten gaat gebeuren naar de threadpainting / threadsketcching techniek.
We houden het nog even spannend, er is nog geen foto van de quilt, maar je kunt veel over deze workshop lezen ook op mijn site!!

Wel even een foto van de paintstiks, dan weten jullie waar ik het over heb. De paintstiks zijn vanaf binnenkort bij mij te bestellen!!

Als laatste wil ik jullie herinneren aan een van mijn lievelingetjes, alles over de workshops kunnen jullie HIER nalezen

De volgende keer laat ik jullie nog een foto zien van een affo van een van mijn leerlingen, zij heeft de Ornament Flower af en die is zo mooi geworden.
Kortom, veel leuke workshops in November en veel leuke dingen om te zien binnenkort op mijn blog, ;-)

Hier op de blog heb ik weer wat andere leuke blogs toegevoegd en ik heb de moderator er af gehaald, dus alleen hoeft er nog maar de controle code te worden in gevoerd. Ik hoop dat het dan nu iets makkelijker reageren is voor jullie. 

Quilterige groetjes BABETTE.

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.