Op volle kracht...

dinsdag 16 februari 2016

vooruit!

Autootje is gehuurd en de reserveringsaanvraag voor de overnachting bij Gasthof Bögl is verstuurd. Jeetje nog een weekje of 2 en dan zit ik met een volgestouwde auto op weg naar NL. Het gaat nu snel, maar ik heb er weer helemaal zin in!! 


Wist je dat???:: 
- de Umbrische olijfolie nog te bestellen is tot en met a.s. vrijdagavond (19 feb.)
- opgeven voor de workshops nog steeds mogelijk is
- dat het gratis verenpatroon nog steeds aan te vragen is  (dat wordt uitgegeven in de nieuwsbrief)

Voor nu Quilty Greets, BABETTE.

Volg mij ook via:: Mijn Nieuwsbrief of Bloglovin

Voor diegenen die interesse hebben in mijn workshops, kijk eventjes hier:: http://quiltstudiobabette.com/index/cursussen.html


0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.