Het heeft echt geholpen ;-)

woensdag 3 februari 2016

Veel dank aan iedereen die mij beterschap wenste. Het lijkt te helpen, stukje bij beetje voel ik mij beter, vandaag zelfs even gewerkt en gekookt. Dat is toch wel weer heel wat!! En...

want dat hebben jullie wel verdient!

Hebben jullie overigens de les agenda al gelezen, want over een tijdje geef ik weer les in Nederland:

Hier nog eens het lijstje voor jullie.

Maandag 7 maart 2016      Machine Quilten voor beginners - loc. Huissteden Nieuwegein

Dinsdag 8 maart 2016       Mariner's Compass - loc. Huissteden Nieuwegein 

Woensdag 9 maart 2016    Mariner's Compass - loc. de Sampler Haarlem

Donderdag 10 maart 2016 Machine Quilten voor beginners - loc. de Sampler Haarlem



Vrijdag 11 maart 2016       Vliegerquilt - loc. Huissteden Nieuwegein




Zaterdag 12 maart 2016     Machinaal Trapunto loc. de Sampler Haarlem 


Maandag 14 maart 2016    Veren uit de Vrije Hand niveau 1 - loc. Huissteden Nieuwegein


Dinsdag 15 maart 2016     Veren uit de Vrije Hand niveau 1  - loc. de Sampler Haarlem

Woensdag 16 maart 2016  Veren uit de Vrije Hand niveau 2 - loc. de Sampler Haarlem

Donderdag 17 maart 2016 Machine Quilten voor beginners - loc. Huissteden Nieuwegein

Vrijdag 18 maart 2016       Patchen en Quilten op de Bernina B7 en B8  - loc. Huissteden Nieuwegein
Zaterdag 19 maart 2016     Machine Quilten voor beginners - loc. Huissteden Nieuwegein

Natuurlijk is dit een alle aanvullende informatie met foto's nog eens na te lezen op::http://quiltstudiobabette.com/index/cursussen.html


Voor nu Quilty Greets en wie weet tot snel ziens bij een van mijn workshops ;-), BABETTE.

Volg mij ook via:: Mijn Nieuwsbrief of Bloglovin

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.