en de winnaar is....

vrijdag 12 februari 2016


zijn, (want ik heb er 2 uitgekozen)
Nanda Klepke en Ineke Fouwels.
Zij hebben het extra gratis veren patroon gewonnen!!
Het patroon is inmiddels via mail aan jullie gestuurd.

Voor wie het veren patroon wil ontvangen die iedereen krijgt, je opgeven voor deze nieuwsbrief kan nog!

Verder voor iedereen die het viert, HAPPY VALENTINESDAY!!!
Ik vier het in ieder geval, want ik ben dan 19 jaar getrouwd <3 <3 <3

O en voor diegenen die interesse hebben in mijn workshops, kijk eventjes hier:: http://quiltstudiobabette.com/index/cursussen.html

Voor nu Quilty Greets, BABETTE.
Volg mij ook via:: Mijn Nieuwsbrief of Bloglovin

P.s. voor de fototutorial Machinale applicatie, lees HIER op de Berninablog




0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.