Applicatie op de naaimachine en kleine lezing op 12 maart

woensdag 10 februari 2016


Hey daar ben ik weer!

Gisteren een stukje geschreven voor de Berninablog. Dat blijft toch erg leuk om te doen, 
Het stuk gaat over appliqueren met de naaimachine. Dit kan natuurlijk met iedere machine, maar ik deed het mijn een van mijn Bernina's. 
De applicatie ging er zo uit zien, dat ziet er toch wel goed uit dacht ik zo ;-) Hier kan je vinden hoe ik te werk ging, klik hier Appliqueren met Berinina, hoe doe ik dat?


Voor wie het nog niet gelezen had, ik deel weer een mooi veren quilt patroon met de lezers van mijn blog. Voor de uitleg hoe je het patroon kan krijgen, klik hier Gratis veren quilt patroon




Voor ik het vergeet wilde ik jullie nog even attent maken op deze bijzonder leuke workshop, Machinaal Trapunto die wordt gegeven op 12 maart in Haarlem, zie ook LES AGENDA. In een dag leer je alle ins en outs van het aanbrengen van Trapunto in je quilts.
In de middag vertel ik een klein verhaaltje over de Trapunto Quilt gemaakt in de periode rond het jaar 1400 in Sicilië.
Op deze Trapunto Quilt staat het verhaal van Tristan en Isolde afgebeeld en heeft een zeer rijke geschiedenis.
Dit is mijn trapunto die ik heb gemaakt.
De cursisten kunnen keuze maken uit deze patronen.
Zo zien de patronen er uit als ze klaar zijn.
Dat was het eventjes voor nu, want ik ga snel beginnen aan het schrijven van mijn nieuwsbrief, daar ben ik altijd wel een poosje mee zoet ;-)

Voor al mijn workshops, klik HIER!

Dus voor nu Quilty Greets, BABETTE.
Volg mij ook via:: Mijn Nieuwsbrief of Bloglovin



0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.