Waar ben ik mee bezig???

vrijdag 19 september 2014

Hey Iedereen,

Mijn quiltje vordert gestaag, het duurt wel een poosje, want ik vind het mooi dit soort quiltjes niet zo maar te quilten. Ik wil ze echt versieren. Dit was het uitgangspunt.

Wat is er met mijn naaimachine gebeurd??
Taadaaah!! mijn man heeft hem voor mij ingebouwd!!
Quilten in de ditch van het appliqueer werk....
Hier nog niet zo ver!
Detail van het echo quilten en stippling meanderen.
Alle achterkanten van mijn quilts zijn ook mooi.
Mooie randjes toevoegen, zucht....
Hee, zien jullie dat ook, daar is het patroon dat ik gratis weggeef bij opgave voor mijn nieuwsbrief, aan het eind van dit berichtje staat de link om je aan te melden.
En dan mag ik nu de laatste fase in, bijna alles is gequilt en de laatste kleurtjes zijn uitgezocht.

O ja, nog even dit, jullie kunnen je nog opgeven voor 1 van de workshops die ik geef in november. Er is weer heel veel keuze dit keer, workshops met de hand, met de machine, quilten en patchwork.

Workshopagenda!!!

Vrijdag 7 november 2014::  Mariner's Compass in wijkgebouw Markant in Leeuwarden
Zaterdag 8 november 2014::  Machine Quilten voor beginners  in wijkgebouw Markant in Leeuwarden
Maandag 10 en 17 november 2014::  2-daagse Handquilten locatie (nog niet bekend) rondom Utrecht
Dinsdag 11 november 2014:: Radiant Star bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein
Donderdag 13 november 2014:: Basis Trapunto  bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein
Vrijdag 14 november 2014:: Machine Quilten voor beginners bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein
Zaterdag 15 november 2014:: Mariner's Compass bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein
Dinsdag 18 november 2014:: Veren uit de Vrije Hanbij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein
Woensdag 19 november 2014::  Machine Quilten voor beginnersbij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein
Donderdag 20 november 2014:: Jelly Roll bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein
Vrijdag 21 november 2014:: NIEUW:: Patchen en Quilten op de nieuwe Bernina 700 en 800 serie bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein.
Zaterdag 22 november 2014::  Machine Quilten voor beginners bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein

Hier vind je de WORKSHOPAGENDA met alle aanvullende informatie.

Wil  je op de hoogte blijven van wat ik organiseer, geef je op voor de Nieuwsbrief. De volgende uitgave van de nieuwsbrief zal voorzien zijn van een gratis Veren Quilt Patroon!!!

Voor nu een fijn weekend en Quilty Greets, Babette.

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.