en nu mag je drogen, happy!

zondag 28 september 2014


Heeeeyy Iedereen,

Yeah, weer een stuk verder, de quilt is gewassen met Orvus. Er zijn geen stoffen gaan bloeden doordat alles stoffen met Retayne zijn voorgewassen, DUS ik ben helemaal HAPPY!!
Daarna heb ik of van die foam achtige vierkante matten (die je ook in de sportschool kan vinden)
het quiltje in alle hoeken en randen precies in een hoek van 90 graden getrokken en vast geprikt. Nu mag het quiltje lekker drogen, dan de randen er af snijden, de binding er omheen en terug biezen.

zo gaat 'ie worden!
Hoe vinden jullie het veren patroon dat ik ontworpen heb, past het bij de quilt???
Nog tot mijn volgende mailing die ik ergens volgende week ga sturen is het nog mogelijk om je op te geven voor de nieuwsbrief en dit gratis patroon te ontvangen. Dus het gequilte patroon in de rand!


Onder veel delen van de quilt zit er een extra laagje wollen tussenvulling om die delen van de quilt een extra dimensie te geven. Daarom is het hoek rand patroon ook zo mooi vol van reliëf.
Wil je ook leren hoe je trapunto kan verwerken in een quilt? Daarvoor is er een speciale workshop waar je alle kneepjes leert om deze mooie techniek te leren. Deze workshop geef ik op donderdag 13 november in Nieuwegein. Het is nog mogelijk je op te geven voor deze workshop.



Nog een update over het lesprogramma:
Zaterdag 22 november 2014::  Machine Quilten voor beginners bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein NOG 2 PLAATSEN BESCHIKBAAR!!!

VOOR ALLE ANDERE WORKSHOPS ZIJN NOG MEERDERE PLAATSEN BESCHIKBAAR

Hier vind je de WORKSHOPAGENDA met alle aanvullende informatie.

Wil  je op de hoogte blijven van wat ik organiseer, geef je op voor de Nieuwsbrief.

Voor nu een fijn weekend en Quilty Greets, Babette.



0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.