Sneak Preview, gratis veren quilt patroon !

dinsdag 19 augustus 2014


Hallo Iedereen,

Mijn nieuwsbrieven kosten soms wat meer tijd om te maken, niet altijd hoor, maar als ik er een eigen receptje aan toevoeg en uitgebreid schrijf, heb ik toch wat meer tijd nodig.
Ditmaal dus ook, ik had vorige week een heel lekkere omelet gemaakt en die was zo smullen dat ik meteen aan de lezers van mijn nieuwsbrief dacht, want ik wil het receptje best met jullie delen.
Zo ook deel ik graag het nieuwe quilt patroon dat ik heb ontworpen voor mijn applicatie bloem. De applicatiebloem is al zo'n tijd af en nu wil ik het quiltje gaan doorquilten met dit verenpatroon in de rand. Wil je dit gratis patroon ontvangen, geef je dan simpelweg even op voor mijn nieuwsbrief. Als de nieuwsbrief dan echt helemaal klaar is ontvang je deze meteen.

Randpatroon voor mijn applicatie bloem quiltje.
Ik had de applicatie bloem laatst ook al gezien, maar nu kunnen jullie zien waar het veren quilt patroon in gaat komen!
Applicatiebloem

De rand waar het veren patroon in gaat komen.
Voor het opgeven voor de nieuwsbrief, klik HIER!!!

Ben je ook geinteresseerd in de workshops die ik in november in Nederland geef? Klik dan op  WORKSHOPAGENDA  en vind daar alle aanvullende informatie.


Voor nu Quilty Greets, Babette.

3 reacties:

Annemieke Nierop zei

Ik ben niet zo gek op appliceren maar de veer zelf vind ik heel mooi!

Er zijn vast nog wel meer leuke manieren om het toe te passen. De moeite waard, hoor!

Groetjes,
Annemieke
( Quilts van kippetje)

Ageeth Dorsman zei

Mooi getekend, je verenpatroon! Dat zal heel mooi gaan worden bij je geappliceerde bloem.
Groetjes van Ageeth

Rennie zei

Met dit patroon gequilt wordt alles heel mooi. Prachtige veren.

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.