Terug van weggeweest !!

zondag 10 augustus 2014


Hoi Iedereen,

We hebben ontzettend genoten van onze vakantie in de buurt! Nu ben ik dus weer terug van weggeweest en stort ik mij met veel plezier op de workshopagenda en alle voorbereidingen daar omheen voor nieuwe workshops in November in Nederland.

Wat zal er nieuw zijn ???

Ja, ook deze is terug van weggeweest. De 2 - daagse workshop Hand Quilten, die ik in de buurt van Utrecht zal gaan geven. Daar gaan we met een mooi groepje quiltsters werken aan veel technieken, weetjes om een mooi quiltje te maken en de 'know how' te krijgen om daarna zelf met de geleerde technieken aan de gang te gaan. Hieronder zien jullie het quiltje dat ik een aantal jaren geleden heb gemaakt. Ik vind het nog steeds zo'n schattig quiltje! Wel wil ik voor de cursisten het patroon nog iets verfraaien, want ik vind dat er meer uit te halen is!

Hand Quilten
Ook ik moet huiswerk maken ;-)
Ook ik ben bezig met een nieuw hand quiltje, want ik moet als ik les ga geven het weer grondig onder de knie hebben. Het patroontje wat ik hier op afgetekend heb trouwens heb ik van een workshop van duim quilten dat ik heb gevolgd bij Ted Storm jaren geleden. Heel mooi en het is weer een uitdaging die tot een bijzonder eind resultaat te maken.

Voor wie meer over deze 2 - daagse workshop Hand Quilten wil weten en meer over de andere workshops die ik geef, kijk op Quiltstudio Babette Cursussen.

Wil  je op de hoogte blijven van wat ik organiseer, geef je op voor die Nieuwsbrief. De volgende uitgave van de nieuwsbrief zal voorzien zijn van een gratis Veren Quilt Patroon!!!

Voor nu Quilty Greets, Babette.

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.