Sneak Preview van mijn machine gequilte sampler!

zondag 29 september 2013

Goed begin voor de volgende week !!

Vreugde dansje is wel op zijn plaats, ik heb alle blokken en alle binnen sashings gequilt. Nu dus nog de Sashing rand, de 496 stukjes rand, de blauwe rand (in de stof van de sashings en de buitenste rand quilten!!! Zo blij dat ik zo ver ben nu!!!! Ik heb eventjes de tijd, dus een sneak preview voor jullie !!!!


een van de eerste blokken
de achterkant.
Voor nu QUILTY GREETS, en hopelijk tot ziens bij een van de workshops (4 nov t/m 16 nov),
JA, er zijn nog plekjes vrij her en der 

of op de Kreadoe in Utrecht (30 okt t/m 3 nov)!!! BABETTE.


4 reacties:

Jossie zei

Heel mooi quiltwerk.

Pauline zei

Bellisimo Cara! (LOL, dat was mijn beste Italiaans) Mooi werk, Babette!

Saskia Smit zei

Wat kan je dat mooi. Een prachtstuk.

Unknown zei

Mooi Hoor! Liefs, Annemieke

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.