Laatste update, bijna doorquilten!!!! en Workshops!!!!

vrijdag 6 september 2013

Hoi Iedereen,

Hier voor nu even de laatste update. Ik heb een mooi hoekje ontworpen en die heb ik geappliqueerd en er een randje langs geborduurd. Op dit hoekje komt ook nog een eigen ontworpen versierseltje.
OOhh, ik vind het zo mooi worden!! 
Ik had wel verder willen zijn, maar ik blijf moe dus doe soms echt rustig aan. Maar geheel tegen mijn wil!! In mijn gedachten was ik al verder geweest met de quilt, maar we zien wel wanneer de quilt af komt...
Al heb ik wel een soort deadline voor mijzelf hoor!
Alleen het hoekje nog zonder borduren
Ook zien jullie dat ik lekker gebruik maar van mijn applicatie-etui. Het bewijs geleverd, hihi!! Nee, serieus ik ben er echt blij mee en ik heb vanmiddag uitgevonden dat mijn kleine flesje Fray Check ook en het mapje links onder past. De Fray Check gebruik ik om de borduursels vast te zetten en het is dus een lijm tegen het rafelen. Een heel handig spulletje!!


Hier is een hoekje geborduurd en een ongeborduurd, leuk om het verschil te zien hè, wat zo'n lijntje er tussen doet!!
Als je meer foto's wil zien van mijn sampler quilt, klik dan op het label Sampler quilt, dan vind je iedere foto die er van deze quilt is gepost!!!

O ja, voor ik het vergeet, ik wil jullie nog even een lijstje laten zien van alle workshops die ik geef in november in Nederland. Ik geef overigens les op 3 locatie's!!

Hier zien jullie ze op een rijtje, er zijn overal nog wel wat plekjes vrij, behalve in Leeuwarden, die heeft er nog 2 vrij en is dan lekker vol!! Alle workshops zijn in Nieuwegein tenzij anders beschreven!!

4 en 11 november Paint it, Quilt it
5 november Machine Quilten voor beginners
6 november Basis Trapunto
7 november Leeuwarden, Jelly Roll, hiervoor zijn nog 2 plekjes vrij!!!
8 november Emmeloord, Machine Quilten voor beginners
9 november workshop Jelly Roll
12 november Ornament Flower, Thread Painting
13 november Machine Quilten voor beginners  
14 november Veren uit de Vrije Hand Niveau 1
15 november Veren uit de Vrije Hand Niveau 2
16 november Machine Quilten voor beginners

Voor meer informatie van deze workshops kunnen jullie kijken op de site Quiltstudio Babette

Voor liefhebbers van beurzen, ik zal tussen 30 oktober en 3 november demonstreren op de Kreadoe in de jaarbeurs in Utrecht!!!
Het alleen maar kaartenmaakstands tijdperk is voorbij, weten jullie er zijn maar liefst 13 Quiltwinkels aanwezig met onder andere de De Quiltkoffer van Jellie Jonker. Ik sta zelf bij de stand van Naaimachinehandel van Huissteden en ik kan jullie nu al vertellen dat mijn quiltsampler daar alle dagen zal hangen, zodat jullie hem kunnen bekijken.

Nu ga ik ervan door, want we moeten nog de deur uit!!


Een heel fijne weekend iedereen en Quilty Greets, BABETTE.

4 reacties:

Saskia Smit zei

Wat een klein draadje voor verschil kan maken! Mooi.

Sieneke zei

Ben benieuwd naar je quilt ,
Zeker dat draadje maakt verschil ,

Gr. Sieneke

Unknown zei

Thanks voor de creadoe tip! Blij dat er tegenwoordig meer te doen is dan kaarten maken! Mooi borduurrandje :-)

Helma zei

Hoi, keek net op de site van KreaDoe maar kon geen andere winkel dan de Quiltkoffer ontdekken. Weet je zeker dat er meer staan? Vorig jaar was er ook maar 1 , zijn het er meer dan ga ik zeker!!

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.