Bah, wat een pech gister!!!

vrijdag 4 oktober 2013

Mariner's Compass machine geqquilt.
Tsjonge jonge jonge, na gisteren een fijne ochtend te hebben gehad. Danny mijn man op de trein gezet, want hij ging naar Rome een nieuw paspoort aanvragen. Koffie gedronken met Luciano van de volksuniversiteit Unitrè bij de Ventaglio, overleg over het nieuwe quiltlesjaar :-) 
Toen kwam ik Nadia tegen bij banketbakkerij Margotini waar ik wat lekkers haalde voor een quiltvriendin. Ook nog gelkletst met olijfperser Prudenzi over de oogst/olijfolie van dit jaar die weer erg lekker moet zijn!!! 
2 echtgenoten van quitsters tegen gekomen. Vervolgens naar de dokter en daarna naar een quiltvriendin wat foto's maken, daar horen jullie nog meer over op een ander moment. 
Daarna weer snel naar Monteleone om de jongens van school op te halen. Snel lunchen, dat ging niet zonder slag of stoot. 2 van de 3 liep rond om van alles te organiseren, terug naar school en toen ging het fout. Ik heb de spiegel van de auto er af gereden. GRRRRRRRRRRR en gelijk veel lelijke vloekwoorden geuit! Het zwembad van de kinderen stond er niet meer dus ik had gewoon een rondje kunnen rijden ik had die K.. spiegel die nog duur is ook er niet uit hoeven rijden. Ik ben gewoon veel te druk in mijn hoofd geweest. Daarna was ik de rest van de middag totaal uit het veld geslagen, alles kwam een beetje op mij af (dingen waar ik nogal mee kan worstelen, zucht). Wel had ik nog een quiltrand afgetekend, 4/4 van de sashing rand. Maar er kwam verder niets meer uit mijn handen... 

Vandaag maar een inhaalslag gemaakt en 4/4 van de sashingrand gequilt en daarna de 496 stukjes rand ook nog gequilt. Nu wel weer pijn in mijn schouders medicijnen gisteren ook nog vergeten..., maar tenminste een stuk opgeschoten!! Heel misschien straks nog een stukje quilten, moet eigenlijk wel nog, want de quilt moet af!!

Achterkant
Vandaag maar een inhaalslag gemaakt en 4/4 van de sashingrand gequilt en daarna de 496 stukjes rand ook nog gequilt. Nu wel weer pijn in mijn schouders medicijnen gisteren ook nog vergeten..., maar tenminste een stuk opgeschoten!! Heel misschien straks nog een stukje quilten, moet eigenlijk wel nog, want de quilt moet af!!

Nog even een update voor de lessen in Nieuwegein, de workshop dag 5 november Machine quilten voor beginners zit vol, er is alleen nog plek vrij op 13 en 16 november!!!


Voor nu QUILTY GREETS, en hopelijk tot ziens bij een van de workshops (4 nov t/m 16 nov),
JA, er zijn nog plekjes vrij her en der 

of op de Kreadoe in Utrecht (30 okt t/m 3 nov)!!! BABETTE.

1 reacties:

Rennie zei

Goh wat kan je dan schrikken he van zoiets. Dan ben je gewoon van slag. Je bent gelukkig aan het quilten geslagen.

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.