Ik loop achter !

vrijdag 22 februari 2013

 Hoi Iedereen,

Ik laat jullie weer even lekker genieten,  zoals ik geniet van de blokken die ik maak voor mijn sampler. Ik heb inmiddels al een hoop blokken af, maar toch loop ik achter, want ik ben ook druk bezig voor mijn lessen in Nederland. Ik heb er enorm veel zin in om weer te gaan, maar het is lastig om alles op tijd klaar te krijgen. Ik heb al 3 blokken klaar liggen om te patchen en ook alle corner blocks die tussen de sashings komen liggen in stukjes klaar. Mooi werkje voor onderweg?? Ja, want voor zover ik het nu kan plannen gaan we aanstaande vrijdag al weer op weg naar Nederland!!!

Mariner's Compass
Ook wilde ik jullie even laten zien met welke gezellige Dames ik allemaal quilt in Montegabbione.
Boven v.l.n.r. Olivia, Olga, Franca
Onder Caterina, Anna Maria,  Ik, Bozena, Flavia en Serena. Francesca was er niet.
Mijn andere affe blokje, Flying Swallows. 
Nu denken jullie natuurlijk, wat is dit voor een mooi patroon, dit is een van de 2 prachtige patronen die we gaan uitwerken tijdens de workshop Machinaal Traupunto op 4 maart in Nieuwegein. Een beauty mag ik wel zeggen. Voor deze maar ook nog andere workshops zijn nog plekjes vrij. http://quiltstudiobabette.com/index/cursussen.html Als jullie interesse hebben kijk dan even op mijn site. Ook voor de workshops Machine quilten voor beginners zijn nog wel plekjes vrij. Ook in Emmeloord en Leeuwarden. 


Patroon voor machinaal trapunto.
Iedereen een fijn weekend toegewenst en natuurlijk weer Quilty Greets, BABETTE.

2 reacties:

Dia Borst zei

wat mooi weer! Het laatste blok heb ik ooit in mijn beginners sampler gemaakt pffff wij vonden het echt geen beginners blok:-) :-) :-)

quiltingmieke zei

piep prachtige blokken meid, veel succes in Nederland met je lessen en je groepje ziet er erg leuk uit

knufje Mieke

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.