Baal BLUNDERtje

dinsdag 26 februari 2013

Hè getver, 

Kom ik er net achter dat er op de aankondiging van mijn lessen op mijn site al die tijd APRIL heeft gestaan, terwijl het toch echt MAART moet zijn. Best wel Balen!! Want als mensen op mijn site komen en zien April en dan meteen afhaken heb ik het voor niets gedaan.


Losse blokjes van mijn sampler
Vandaag 6 uur kwijt aan het gaan  naar de energie maatschappij en ik moet vrijdagochtend al vroeg weg om naar Nederland te gaan. Eerst bijna 1  uur rijden naar het kantoor, die dame wist niet genoeg, dus naar het tweede kantoor, daar echt zo lang moeten wachten (zo'n 1,5 uur). Toen eerste balie, die dame wist niet genoeg en moesten we nog weer 20  minuten wachten voor een tweede balie en vervolgens weer bijna een 1 uur terug. 
Maar ja, we zijn er ineens wel achter waarom de rekeningen in een keer zo hoog waren!!! Maar ja, dat loopt nu al 1,5  jaar, want de meter van de energie maatschappij bleek kapot. Dus eerst een fikse naheffing en vervolgens iedere keer super hoge afrekeningen,  maar ja, dat kan nu binnenkort worden opgelost.

Nu best wel gaar, want daarna hebben we gekookt, dingen voorbereid voor de les van morgen, de workshops in Nederland en de reis naar Nederland. O ja en mijn site even aangepast met het woordje maart natuurlijk,  ;-)

Nu eventjes wat tv kijken en dan proberen vroeg te gaan slapen, want ik moet morgen fris zijn voor mijn quiltmeisjes!!

Quilty Greets, BABETTE.
http://quiltstudiobabette.com/index/cursussen.html

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.