Een beetje Blue en Veren !!!

maandag 25 februari 2013

Hoi Iedereen,

Sinds gistermiddag voel ik mij een beetje blue en de blue monday is al voorbij.... Het komt wel weer goed hoor, morgen weer wat beter denk ik.

In huis zijn we lekker druk voor ons reisje naar Nederland, maar doordat ik mij zo voelde, vond ik dat ik mijzelf maar even toe moest staan om van een UFO een AFFO (nr.4 dit jaar) te maken. Ik ben gek op veren quilten, dus dit was voor mij een cadeautje om af te maken. Ik heb er nog eentje liggen, maar die is minder mooi. Het patroontje is iets minder mooi en het is met katoenen garen gequilt, terwijl deze met YLI dikte 100 zijde garen gequilt is. Wil je meer weten over garen en quilten, kijk dan even hier:: Garen.
Wil je nog eens de foto's zien hoe ik de French Binding af  werk aan de achterkant, kijk dan hier:: afwerken French Binding

Hier nu een foto van mijn veertje, die hier nog steeds voor mij ligt, want dan kan ik er nog naar kijken...

Veren uit de vrije hand
Quilty Greets, BABETTE.

2 reacties:

Adrie J. zei

wat id dit MOOI!!!

Karin zei

Wat een juweeltje!
Zoiets moet je dag helemaal goedmaken.
Geweldig! Zou ik ook best nog eens een cursus in willen volgen.
Op mijn verlanglijst dan maar, wie weet...

Groeten Karin

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.