Heden - 2e Hexagondag

woensdag 30 januari 2008

Het was weer een zeer geslaagde dag.
De hele dag was het erg druk, we hebben geen aparte show en tell gegeven, maar dat was niet erg.
Dit jaar waren er namelijk meer beginners dan gevorderden en hebben de dames zelf onderling hun quilts laten zien.
Op momenten was het zeer druk in de winkel, dus ik was maar al te blij dat mijn vriendin Hannie plotseling opdook om mij te helpen.
Voor de middag hebben de dames kunnen kijken naar de dvd van de fabrikant Paper Pieces die de malletjes voorgestanst aanlevert, maar van te voren heb ik zelf gedemonstreerd wat de makkelijkste manier van verwerken is. Tijdens de lunch waren we gezellig met z'n vieren, we hebben genoten van een kopje zelfgemaakte paprikasoep en broodjes met tapenade. In de middag na nog wat klanten, hebben we met z'n vieren de dag afgemaakt met het maken van wat hexagonnetjes.....
Mijn eerstvolgende themadag is de Yo-yo dag, er is mij de afgelopen weken meermalen gevraagd, heb je er nou nog wel zin in om dit alles te organiseren voor je in Italië gaat wonen? Het gekke is, ik vind het heerlijk. Ja, ik maak het iedere keer veel te druk, les geven in Utrecht, in Duitsland, mijn lessen in de winkel en de themadagen, maar het is gewoon te gezellig en leuk!!!
Wil je meer weten over de Yo-yo dag, moet je even spieken op mijn site bij Agenda.

3 reacties:

Anoniem zei

Ooooooooo! Wat ziet dit er weer gezellig uit!

Kan misschien ooit op hexagonvakantie in Italië komen,...
;o)

Anoniem zei

Dit moet wel een hele leuke dag geweest zijn.

Anoniem zei

he Babette, wat een gezellige drukte. En hexagons, da's iets voor ons Yvonne.

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.