Gelukt!!! Info over quiltvakantie !!!

donderdag 24 juli 2014


Hoi Iedereen,

Hier loop ik al tijden tegen aan te hikken. Mijn site bijwerken, als het goed is werkt alles weer optimaal. 
Nu moet ik alleen nog mijn agenda voor de workshops bijwerken, MAAR de data voor een eventuele quiltvakantie staat er op.

Binnenkort overigens zal ik weer een gratis quiltpatroon weggeven via mijn nieuwsbrief.
Dus ben je geïnteresseerd in een gratis mooi veren doorquilt patroon, geef je dan op voor mijn NIEUWSBRIEF.

Mijn bijgewerkte site en informatie over de quiltvakantie kun je hier vinden:: Quiltstudio Babette.

Voor nu Quilty Greets en tot de volgende keer!!! BABETTE.


1 reacties:

Kiekplaotiesenzo zei

Ik ga direkt even kijken op je bijgewerkte site hoor!
groetjes,

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.