Nieuwe naai/lockmachine en Berninablog

woensdag 27 december 2017

Hallo Iedereen,

Het was een raar jaar en vooral ook heel druk met meerdere verhuizingen en familieomstandigheden, dus ik was hier veel te weinig te vinden. Wel heb ik ook hele leuke dingen gedaan waarover ik vooral heb geschreven op de Berninablog, aangezien het vooral handigheidjes zijn wil ik die ook met jullie delen.

Allereerst mijn machine, het is een 2e hands Bernette 334DS voor Bernina geworden. Geen nieuwe dus maar naait als een trein. Dank je Gerrit en Ria voor de super service!
Aangezien ik de hoes die er om zat niet mooi vond heb ik snel een eigen hoes gemaakt, al mijn creativiteit heb ik er op kunnen botvieren, binnenkort komt het patroon hiervan op de Berninablog.

Hier voor jullie een paar van mijn laatste blogberichten van de Berninablog, want die zijn natuurlijk ook handig voor de lezers van deze blog *U*

French binding, hoe doe ik dat en rulerfoot-quiltje is af

De rulerfoot, echt de nieuwe hype, ik hoor dat er echt veel interesse en vraag naar is. Binnenkort heb ik ook hieromtrent veel nieuwtjes voor jullie dus blijf de blog in de gaten houden!

Rulerfoot Quiltje, de voordelen van de rulerfoot

Als laatste voor vandaag


Snel schrijf ik jullie weer!!

Voor nu Quilty Greets,BABETTE.

Volg mij ook op:

Mijn blog bij BERNINA met vaak veel tips
Mijn Nieuwsbrief met o.a. de laatste nieuwtjes en soms receptjes en gratis patroontjes.
Bloglovin
Instagram

2 reacties:

neeftje zei

fijne jaarwisseling en een mooi 2018 toegewenst!

Kiekplaotiesenzo zei

Ook voor jou, gelukkig nieuwjaar !

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.