2 AFFO's en workshop NIEUW-tjes

dinsdag 8 augustus 2017


Hey Allemaal,

Ik ben weer druk geweest hier in Italië.
Ik ben mij op aan het maken voor de workshops in NL en ik ben gezellig bij de open dagen bij de Sampler in Haarlem en Quiltpalace in Staphorst.

Maar eerst even de Affo's en dan even een bijgewerkt overzicht van alle workshops.

Quiltje met Tegeltjes Wijsheden

Detail van 4 van de blokjes

Workshop Patchen en Quilten op de Bernina 7 of 8 serie.
Het overzichtje van de workshops is inmiddels een beetje kort, want alles is volgeboekt op een workshop na, maar niet getreurd, want voor november hebben we (ik en winkeliers) al weer van alles ingepland. Dat is overigens niet alles, want ik zal er ook weer zijn in januari en zoals altijd in maart.
De meeste data hiervan staan al op mijn site, met misschien hier of daar een klein foutje er in, maar als het goed is klopt het gewoon.

Hier nu het mini-overzichtje

Zaterdag 26 augustus ben ik aanwezig bij de open dag van Quiltpalace in Staphorst.

Vrijdag 1 september workshop Machine Quilten voor beginners bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein, nog enkele plekjes vrij dus geef je snel op via Contact.

Zaterdag 2 september ben ik aanwezig bij de open dag van de Sampler in Haarlem.

De agenda voor de workshops in het najaar is HIER te vinden. 



Voor nu Quilty Greets,BABETTE.

Volg mij ook op:
Mijn blog bij BERNINA met vaak veel tips
Mijn Nieuwsbrief met o.a. de laatste nieuwtjes en soms receptjes en gratis patroontjes.
Bloglovin
Instagram


0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.