Workshops maart 2017 foto's uit de lesagenda

zaterdag 25 februari 2017


Alweer snel ga ik met mijn autootje naar Nederland en België om daar allerlei leuke maar vooral leerzame workshops te geven.

Een foto greep uit de lesagenda voor wat jullie kunnen verwachten:: 

Mariner's Compas 15 maar Haarlem en 17 maart in Nieuwegein
Bijschrift toevoegen
 Echo's en Rasters 20 maart Oosthuizen en 21 maart in Nieuwegien
Machinaal Quilten 13 maart in Haarlem, 14 en 18 maart in Nieuwegein, 22 en 24 maart in Oosthuizen
Machine Quilten voorbeeld 1
Machine Quilten voorbeeld 2
 3-Dimensionale Baltimore Bloemen 16 en 23 maart in Haarlem. Dit is een 2-daagse workshop.
3-dimensionale Baltimore Bloemen
 Veren uit de Vrije Hand niveau 1 op 10 maart in Enter - Overijssen en niveau 1 of 2 zaterdag 11 maart in Nieuwegein.
Voorbeeld 1

voorbeeld 2
 Voor alle informatie van deze workshops kijk dan HIER 

Voor nu een fijn weekend en Quilty Greets, BABETTE.

Volg mij ook op:

Mijn blog bij BERNINA met vaak veel tips
Mijn Nieuwsbrief met o.a. de laatste nieuwtjes en soms receptjes en gratis patroontjes.
Bloglovin
Instagram

1 reacties:

Mir zei

In het najaar ga ik nou toch echt een workshop bij je volgen. Wil zo graag veren leren quilten. Omdat wij al heel vroeg dit jaar naar ons "overzomeringsverblijf"vertrekken gaat het in maart niet lukken. Ik hoop dat je oktober/november weer in het land bent om workshops te geven. Want dan houden geen 10 paarden me tegen! groet, Mirjam

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.