Soms....

donderdag 29 september 2016


Soms...ben ik best wel een beetje onhandig, suf en vergeetachtig.
Maar daar kan ik ook wat aan doen, toch??

Even wat ideetjes om te voorkomen,dat ik dingen vergeet, door wat handige geheugensteuntjes te maken. Voor diegenen die willen weten wat, je bent er een klikje vandaan en dat kun je doen HIER, daar kan je het berichtje lezen dat ik heb geschreven voor de Berninablog.

Weten jullie trouwens dat er voor sommige workshops van november nog plaatsjes vrij zijn?

Bijvoorbeeld voor deze leuke workshop de vliegerquilt.
Daar leer je naaien op een ondergrond, maar ook bijvoorbeeld wordt er geappliqueerd met de naaimachine, Daarna heb je een superleuke quilt voor kleine kinderen op de bank of om aan de muur te hangen. Nou ja, je kan zoveel doen met een mooie quilt ;-)



Ook zijn er nog plekjes vrij bij de workshop Echo's en Rasters, waar je alle handreikingen krijgt om mooie patronen te leren quilten uit de vrije hand op de machine, maar ook om dat netter te kunnen doen. Echt een workshop om je machine quiltvaardigheden te vergroten!!




Ook kwam ik nog een leuk filmpje tegen van open dag van de Sampler, om die te zien klik hieronder.




Beugelflessen Umbrisch olijfolie
Afsluiten wil ik met jullie te vertellen dat ik ook ditmaal weer Heerlijke Umbrisch Olijfolie zal mee nemen, maar ook weckpotjes Italiaans gekruid zout. De olie en het zout zijn natuurlijk ontzettend leuk om aan iemand cadeau te doen voor Sinterklaas of Kerst! Wil je wat meer weten over de hoeveelheden en de prijzen, stuur mij dan een berichtje met je vraag door HIER te klikken. Het bestellen kan nog tot maandagochtend 3 oktober!! De potjes zout zijn nog tot en met half oktober te bestellen.

mijn snoezige weckpotjes met Italiaans gekruid zout
Dit was het weer even voor vandaag, Quilty Greets BABETTE.


Volg mij ook op:
Mijn blog bij BERNINA met vaak veel tips Mijn Nieuwsbrief met o.a. de laatste nieuwtjes en soms receptjes en gratis patroontjes.Bloglovin
Instagram

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.