Jawel 2 quiltjes af, leuke nieuwtjes en update !!

zondag 11 september 2016

Hoi Iedereen,

Het is gelukt op tijd had ik mijn quiltje af en kon die opgestuurd worden naar Tamara van de Sampler.
Zo is het quiltje geworden en dient als voorbeeld voor de workshop van Echo's en Rasters, die ik bij Naaimachinehandel van Huissteden in Nieuwegein en de Sampler in Haarlem geef in november.


Dit quiltje en deze 4 zijn tot en met november te zien bij de Sampler, vraag er even om bij Tamara.



Maar natuurlijk geef ik al deze lessen ook bij Naaimachinehandel van Huissteden.


!!! LEUK LEUK LEUK !!! 

Een ander leuk NIEUWTJE is dat ik ook bij Atelier de Quiltmuis van Marlies Wolda-Dil les ga geven en wel op maandag 7 november. Dit keer alleen de workshop Machine Quilten voor beginners, maar voor maart 2017 willen we proberen meer verschillende workshops in te plannen.


Maar erg trots ben ik er op dat ik ook een dagje naar Enter ga en mijn laastste lesdag dit seizoen zal zijn in België, dan zal de een en de ander zich nu afvragen, waarom worden daar geen data van doorgeven?? Dat komt omdat beide dagen binnen een mum van tijd waren volgeboekt. Jippie!!!

En wat staat hier nou onder? Dit is een quiltje waar ik echt super lang mee bezig ben geweest, 
er zijn zelfs dames die mij schrijven, daar heb ik nog les in gehad van de tijd dat je nog in Nederland woonde. Deze Kimono heb ik zelf ontworpen, toen ik nog maar net begonnen was met quilten. Geen makkelijke om te maken, maar wel heel leuk met allerlei 3-dimensionale details er in.
De mouwtjes zijn open dus daar kan je je vinger onder doen. De buitenste flapjes van het rok gedeelte zijn dubbelzijdig en daar zit een ander stofje achter. De pandjes kunnen open en daar zit veelal een zijde stofje aan de binnenkant. Ook zit er goudkleurig garen in veel van de Kimono en er is met rode zijde aan ieder blok piping aan toegevoegd. De buitenste rand is ook met rode zijde.



Wil je meer en grotere foto's zien van de Kimono, doe mij dan een vriendschapsverzoek op facebook, daar heb ik wel alles geplaatst. Facebook Babette.

Nu kan ik jullie nog even melden dat de nieuwsbrief net de deur uit is met een overzichtje van alle workshops en weer een lekker receptje. Klik als je de NIEUWSBRIEF ook wilt ontvangen
Hou overigens de Bernina blog in de gaten, want daar komt van de week weer een nieuw berichtje met natuurlijk handige Tipjes!!

Dus tot snel en voor nu Quilty Greets, BABETTE.
Volg mij ook op:

En sinds kort ook op Instagram

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.