Workshop overzicht is er nog een plekje vrij? en Berninablog postje

woensdag 21 oktober 2015


Heyyy daar ben ik nog weer even.

Ik wil zo graag door met mijn vlieger quilt, maar ik moet ook van alles organiseren voor de cursisten, soms wel erg moeilijk om als je ergens enorm zin in hebt het te moeten laten liggen.
Maar ik krijg er ook heel veel voor terug, zo heerlijk die mailtjes van de aankomende cursisten die mij schrijven dat ze er zoveel zin in hebben. Nou, ik kan jullie vertellen IK OOK!!!

Hier kunnen jullie de laatste voortgang zien van mijn Vliegerquilt, Berninablog Vliegerquilt
maar hier natuurlijk vast een foto, toch altijd leuk om te zien!!




Over 2,5 week is het nu, dat we onze auto vol pakken met allerlei QUILTERIGE DINGEN EN ZIN!!! Ja en natuurlijk onze normale bagage ;-)

Hieronder even als foto ingeplakt een lijst met de workshops. Wanneer je er op klikt komt de foto handig groot in beeld!


Woensdag 11 november is inmiddels weer VOL!!

Op deze sites kan er extra informatie gevonden worden over de workshops.
Quiltstudio Babette Les Agenda
Naaimachinehandel van Huissteden
Quiltwinkel de Sampler

Nu snel door naar het volgende op mijn lijstje, dus
voor nu Quilty Greets, BABETTE.

NIEUWSBRIEF ontvangen, klik dan even HIER




0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.