Opgeven voor het ROM abonnement is nog steeds mogelijk!!

zondag 31 maart 2019

Hey Allemaal,

Wat mooi al die mensen die graag meedoen aan
Ruler of the Month

Vanaf volgende week vrijdag zal de 2e ruler van het ROM abonnement op allemaal Nederlandse, Belgische en Italiaanse deurmatjes vallen.

Maar het goede nieuws is, je kan je nog  opgeven (NL en IT) voor deze super leuke Quilt Along, hoe leuk is dat!!

Voor deelnemers uit België, Frankrijk, Duitsland, Groot Brittanië enz. verwijs ik naar deze link (dit in verband met de verzendkosten)

Dit zijn overigens de rulers die de eerste maand verstuurd zijn, jullie zagen ze al in de vorige mail, bij de voorbeeld illustraties.
Het ROM-abonnement is in 3 kleuren te bestellen, 1 onze lichtblauwe 5 mm in de huisstijl, 6 mm transparant voor Longarmers, maar wat als je minder goed ziet of gewoon van een heel fel kleurtje houdt, voor deze mensen hebben we een speciale felle fluoriserend gele versie.

De 2 ruler die verstuurd gaat worden is nog even een verrassing. Deze gaan dus volgende week op de bus en er zijn weer genoeg deelnemers die in spanning afwachten.

Voor een uitgebreide informatiemail, mail mij HIER

Mocht de site niet mee werken, stuur mij dan een mailtje met je bestelling, dan maak ik het persoonlijk voor jou in orde. HIER

En voor nu Quilty Greets, BABETTE.
Volg mij ook op:
Mijn blog bij BERNINA met vaak veel tips 
Mijn Nieuwsbrief met o.a. de laatste nieuwtjes en soms receptjes en gratis patroontjes.
Bloglovin
Instagram


0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.