Een nieuw jaar en de les agenda is alweer klaar!!

woensdag 4 januari 2017


!!! AAN IEDEREEN EEN HEEL GEZOND EN GELUKKIG NIEUW JAAR GEWENST !!!



Een paar dagen geleden, heb ik even heel erg mijn best gedaan en de site even ge-update. 
De agenda staat alweer klaar en alles staat er alweer op. Ditmaal een beperkte keuze maar wel weer een nieuwe workshop erbij. De ruimere keuze laat ik ditmaal voor november, want er is gewoonweg veel vraag naar bepaalde workshops ditmaal..

Wat mij leuk lijkt om in het najaar deze workshop weer eens te geven en daar kan je nu al voor op de wachtlijst gezet worden. Zo weet ik dat er ook daadwerkelijk vraag naar is en jullie weten dat er een grote kans is dat die door gaat, want als een workshop niet door kan gaan is altijd zeer jammer!

De workshop heet Tegeltjes Wijsheden en het leuke is dat die wijsheden natuurlijk slaan op ons zeer geliefde quilten. Mijn quiltje is nog niet doorgequilt en zelfs de blauwe lijntjes staan er nog op, maar daarover zo meer. Hier mijn schatttige quiltje!



En natuurlijk wat details!!



Zeer binnenkort ga ik dit quiltje quillten, want ik ben druk aan het oefenen!! Waarmee zal je denken??
Ik quilt sinds korte tijd met mijn naaimachine op een frame. Mijn machine staat dus op het frame en nu beweeg ik de machine en niet meer mijn handen. Het oefenen zal nog wel een poosje duren, maar voor nu zijn dit de vorderingen en daar ben ik al erg blij mee.
machine in frame

Ik heb geen foto van de hele opstelling dus dan maar even van een site wat gehaald.

oefenlap

In het echie
Ik ben er nog lang niet met mijn oefenen, maar stukje bij beetje zal het verbeteren ;-)

En hier mijn nieuwe workshop 3-dimensionale Baltimore Bloemen. Deze workshop wordt dit seizoen alleen in Haarlem bij de Sampler gegeven! Wil je mee doen, geef dan dus op tijd op.




Hier voor jullie een overzicht van de totale les agenda.Ik heb dit maal de lijst op 2 manieren gemaakt. 1 met alles onder elkaar, de 2e lijst is alles per locatie ingedeeld. Dat is makkelijker zoeken als je alleen maar naar 1 betreffende locatie wil vanwege reistijden en dergelijke.
Vrijdag 10 maart Veren uit de Vrije hand niveau 1 (locatie Twente)

Zaterdag 11 maart Veren uit de Vrije hand niveau 1 (bij naaimachinehandel van Huissteden)

Maandag 13 maart Machine Quilten voor beginners (bij de Sampler)

Dinsdag 14 maart Machine Quilten voor beginners (bij naaimachinehandel van Huissteden)

Woensdag 15 maart Mariners Compass (bij de Sampler)

Donderdag 16 maart 3-dimensionale Baltimore Bloemen (bij de Sampler)

Vrijdag 17 maart Mariners Compass (bij naaimachinehandel van Huissteden)

Zaterdag 18 maart Machine Quilten voor beginners (bij naaimachinehandel van Huissteden)

Maandag 20 maart Echo's en Rasters (bij de Quiltmuis)

Dinsdag 21 maart Echo's en Rasters (bij naaimachinehandel van Huissteden)

Woensdag 22 maart Machine Quilten voor beginners (bij de Quiltmuis)

Donderdag 23 maart 3-dimensionale Baltimore Bloemen (bij de Sampler)

Vrijdag 24 maart Machine Quilten voor beginners (bij de Quiltmuis)

Zaterdag 25 maart Echo's en Rasters VOL (in België)

Workshop bij de verschillende locaties

Zaterdag 11 maart Veren uit de Vrije hand niveau 1 
Dinsdag 14 maart Machine Quilten voor beginners
Vrijdag 17 maart Mariners Compass
Zaterdag 18 maart Machine Quilten voor beginners
Dinsdag 21 maart Echo's en Rasters


De Sampler in Haarlem
Maandag 13 maart Machine Quilten voor beginners
Woensdag 15 maart Mariners Compass
Donderdag 16 maart 3-dimensionale Baltimore Bloemen
Donderdag 23 maart 3-dimensionale Baltimore Bloemen

De Quiltmuis in Oosthuizen
Maandag 20 maart Echo's en Rasters
Woensdag 22 maart Machine Quilten voor beginners
Vrijdag 25 maart Machine Quilten voor beginners

Individueel geboekte locaties
Vrijdag 10 maart Veren uit de Vrije hand niveau 1 (locatie activiteitengebouw het Zumpke in Enter)
Zaterdag 26 maart Echo's en Rasters (België) VOL

Genoeg te doen weer in het voorjaar zou ik zo zeggen!!

Voor nu Quilty Greets, BABETTE.

Volg mij ook op:

Mijn blog bij BERNINA met vaak veel tips
Mijn Nieuwsbrief met o.a. de laatste nieuwtjes en soms receptjes en gratis patroontjes.
Bloglovin
Instagram

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.