Ja ja, de lesagenda staat nu echt op de site!!!

woensdag 10 augustus 2016

Hoi Iedereen,

Gisteren even mijn schouders er onder gezet en de les agenda op de website gezet, er kan weer een keuze gemaakt worden.
De workshop Machine quilten voor beginners op 8 november bij de Sampler zit op 2 plekjes na al vol, vandaar dat we een 2e datum hebben gepland en wel op woensdag 23 november..

Vorige keer liet ik al een foto zien van mijn nieuwe workshop, Echo's en Rasters.  De gehele workshop agenda vind je HIER

Wederom een bijzonder leerzame workshop, we gaan in op vele soorten rasters en meerdere manieren van echo's maken. Een van de leuke dingen is dat je beide soorten patronen voor de achtergrond kan worden gebruikt. Hier vast wat foto's voor jullie!!
Detail foto van voorbeeld Echo's en Rasters quiltje.
Een quiltje in wording met extra raster en echo patronen.
Een quiltje in wording met extra raster en echo patronen.
Het voorbeeld quiltje voor de workshop.
Bij de workshop Machinaal Trapunto zal wederom een lezing gegeven worden, daarover zal ik binnenkort nog weer wat meer vertellen.

Voor nu Quilty Greets, BABETTE.

Volg mij ook via:: Mijn Nieuwsbrief of Bloglovin

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.