!!! Klaar !!!! Affo van mijn vlieger quilt ;-)

zaterdag 23 januari 2016


Hey Allemaal,

Heerlijk weer een quiltje klaar. Daar ben ik erg blij mee, want sinds ik terug ben uit Nederland heb ik zoveel gekwakkeld. Niet met quilten maar met mijn gezondheid. Nadat onze kat was overleden, half december, kreeg ik het een na het ander. Soms kon ik wel even wat doen, maar vervolgens weer een paar dagen niets en dat is zo vervelend en tussendoor totaal geen energie voor niks niet... Gelukkig heb ik nu alleen nog af en toe een hoestje, waarvan ik hoop dat die nu echt snel overgaat, want daar loop ik dus al mee sinds die halve december waar ik het net over had. Griep werd bronchitis en eer dat je daarvan af bent....

Nu probeer ik hard te werken aan de voorbereidingen voor mijn lessen in maart, het gaat zooo snel de tijd ongelooflijk. Over 6 weekjes op maandag geef ik alweer mijn eerste les.
Ik begin bij naaimachinehandel van Huissteden, die net verbouwd is, de winkel is alweer open. 
Ik ben vreselijk benieuwd of deze erg verandert is of niet, altijd weer spannend. Ook ben ik er dus weer een paar keer bij de Sampler, met andere workshops dan vorige keer, dus voor diegenen die daar in de buurt wonen keuze in andere èn een paar van dezelfde workshops. Nou ja, voor het hele Les Agenda overzicht kan je het makkelijkste even op Mijn Site kijken!!

Aangezien mijn vriendin naar Nederland ging heb ik, mijn affe quilttopje aan haar mee gegeven en vanmorgen is deze aangekomen bij de naaimachinehandel in Nieuwegein. Dus als jullie 'm live willen zien dan kan dat vanaf nu/maandag vanaf 13.00 uur. Het quiltje blijft daar tot nadat ik er alle lessen heb gegeven (20 maart).
Jammer dat alleen nog het biesje mist, maar daar had ik echt geen tijd meer voor....

Ohh   uuhh    sorry, jullie willen natuurlijk nog de foto zien. Nou die plak ik er nu snel in voor jullie!!

De witte streepjes in de rand zijn inmiddels verwijdert. Daar had ik nog net genoeg tijd voordat ik het quiltje naar mijn vriendin bracht.


Voor nu heb ik niet echt meer iets te vertellen, behalve dat er binnenkort weer op de Berninablog ,
want daar komt weer een blogje aan met allerlei tips van handigheidjes die ik heb gebruikt voor mijn vliegerquilt.

Voor nu Quilty Greets, BABETTE.
Volg mij ook via:: Mijn Nieuwsbrief of Bloglovin

1 reacties:

Unknown zei

wat gaat het snel idd .. see you in Nieuwegein (een beetje toepasselijk - een nieuw geintje voor mij ..)
verzorg je goed en tot over enkele weken !!
toedels

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.