!!! SUMMER SALE !!! en vervolg Jinny Beyer quilt!

donderdag 18 juni 2015

Hoi Iedereen,

Ik haal eens even de bezem door mijn voorraad dus vanaf nu is er !!!! SUMMER SALE, DUBBEL BREED 20 % KORTING, ALLE ANDERE STOFFEN OP DE SITE 30% KORTING !!!! 
Op mijn site kan je alles vinden:: QUILTSTUDIO BABETTE.
Wil je meer informatie over de verzendkosten stuur mij dan even een berichtje via:: CONTACT

En natuurlijk ga ik verder met mijn Jinny Beyer quiltje. Even genieten??

Veren met vleugeltjes ;-)
Onze lekkere stoorzender Teigetje.
en 15 minuutjes later weer ;-)
Raster in bogen
Detail raster in bogen
Achterkant
 Toen ik voor mijn blog ging schrijven, dacht ik, laat ik eens even lekker mijn computer schoon maken. Even de stofjes tussen de toetsen uit. Al snel kwam mijn 10 jarige prinsje met mijn kwastje van mijn naaimachine aangesneld om even te helpen. Slim kind!! Daar kan ik zo van genieten.
Even mama's computer cleanen!!
Zo en nu ga ik lekker terug naar mijn quilt, want er staan wat vlindertjes te wachten die er ingequilt willen worden *Ü*

Een fijne dag iedereen en QUILTY GREETS, BABETTE.
QUILTSTUDIO BABETTE

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.