Van de poes geen kwaad??

maandag 19 januari 2015


Hey Allemaal!!!

Mijn eerste blogpostje bij Bernina is een feit, hier vast een foto voor jullie, maar het hele bericht kunnen jullie hier lezen:: De poes met het cirkelborduurapparaat


Verder interessant voor jullie om te weten, ik ben heel druk bezig met de puntjes op de I te zetten voor het workshop programma van aanstaande maart.
Ik zal tussen 23 MAART EN 2 APRIL in NL zijn.
Heb je interesse in een van mijn workshops laat het mij dan weten, dan kan ik kijken of die toevallig wordt ingepland. Als je mij wat door wilt geven kan dat hier Contact

Ik ben natuurlijk altijd heel benieuwd naar jullie reacties over alle dingen die ik doe, dus aarzel niet en laat een reactie achter, via het reactie formulier hier op blogspot!!!
Verder is het ook mogelijk om mij via Blogspot of Bloglovin te volgen, kijk daarvoor in de rechter kolom op deze pagina, ik kan best wat meer volgers gebruiken :-P

en voor nu natuurlijk, QUILTY GREETS, BABETTE.

1 reacties:

Shirley zei

Wat leuk dat je via de website Bernina speeltjes mag uitproberen. Leuke poes :-)

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.